גנץ: "הממשלה ביצעה מחטף"; לשכת ראה"מ: "העיכוב יכל למנוע הצלת חיים"

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ: "הממשלה ביצעה מחטף"; לשכת ראה"מ: "העיכוב יכל למנוע הצלת חיים"

    יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את החלטת הממשלה לעקוב אחר חולי הקורונה באמצעים טכנולוגיים: "אסור לעשות זאת במחטף ובלי פיקוח". בלשכת ראש הממשלה הגיבו: "עיכוב אפילו של שעה אחת בשימוש בכלים הללו יכול להביא למותם של ישראלים רבים מאוד"

    אי יציבות? | כרזות הבחירות לפני מספר חודשים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ מתייחס להחלטת הממשלה לאשר לשב"כ לעקוב אחר חולי הקורונה במטרה להציל חיים ותוקף את ההחלטה: "אנחנו נמצאים בתקופה חריגה שבה, לצערי, יש צורך לנקוט באמצעים חריגים על מנת להציל חיים. יחד עם זאת – אסור לעשות זאת במחטף ובלי פיקוח. כחול לבן תעמוד על כך שוועדת החוץ והביטחון כמו גם ועדה מיוחדת לנושא הקורונה, ועדת הכספים וועדות נוספות, יוקמו כבר היום בכדי לפקח על התהליכים ולאשר תקנות נדרשות לעת הזו. ועדת החוץ והביטחון חייבת לקבל לידיה את כל המידע אודות הליכי המעקב שאושרו עוד היום. ככה זה בדמוקרטיה. לא נאפשר למדינה להתנהל בלי כנסת מתפקדת בתקופת חירום".

    בלשכת ראש הממשלה הגיבו לטענות יו"ר כחול לבן ומסרו: "לשכת ראש הממשלה דוחה על הסף את הטענות של ח"כ גנץ ואשכנזי על אימוץ תקנות לשעת חירום לשימוש בכלים הדיגיטליים כדי להילחם במגפת הקורונה. כיוון שהמגפה מתפשטת בקצב עצום, עיכוב אפילו של שעה אחת בשימוש בכלים הללו יכול להביא למותם של ישראלים רבים מאוד, כפי שקורה עם מותם של אלפים באיטליה ובמקומות אחרים בעולם".

    עוד הוסיפו בלשכת ראה"מ: "לאחר שהדיון בוועדת חוץ וביטחון התמהמה ויכול היה להימשך ימים רבים, פעל רה"מ נתניהו במהירות, יחד עם משרד הבריאות והיועץ המשפטי לממשלה, כדי לאפשר שימוש מיידי בכלים הדיגיטליים שיכולים להאט את התפשטות המגפה בישראל ולהציל ממוות אזרחים רבים. ההחלטה נוסחה על ידי היועמ"ש ומשרד הבריאות ואושרה פה אחד בממשלה. ההחלטה תקפה ל-14 יום, ובזמן הזה ועדת חוץ וביטחון תוכל להעיר את הערותיה ביחס לשימוש בכלי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נכון מאוד גנץ! ראש ממשלה צריך לדעת לקבל החלטות קשות מהר! לא משהו שאתה מתמחה בו לצערינו. אם היית עכשיו ראש ממשלה היינו כבר ב1000 נדבקים לפני שהיית מתחיל לזוז. שב בשקט ותלמד איך עובדים, בתקווה שלעולם לא תצטרך לממש את הידע….

    2. 1

      תראו מי שמדבר! המתיימר להיות ראש ממשלת ישראל (רח"ל) וכל תכולת הטלפון הסלולרי שלו נמצא בידי איראן. וגם תשתף את ידיעותיך מוועדת חוץ וביטחון עם חברי הבלוק שלך טיבי, עודה ויזבק. גנץ – אתה אויב המדינה.